Attention Danish shareholders! Announcement of Astralis Group IPO from November 18 to 29.
Attention Danish shareholders! Announcement of Astralis Group IPO from November 18 to 29.
Hallo alle Danische Mitglieder!
Wenn du Teil der Astralis Group werden willst, ist jetzt die Zeit.
Astralis Group wird am 6. Dezember im Nasdaq First North Growth gelistet.
Du kannst bereits in die IPO einsteigen für 8,95kr pro Aktie – Mindestbestand: 450 Aktien.
Die einfachste Methode ist über Nordnet: Registriere dich mit deinem NEM-ID und überweise das Geld selbst von deiner Bank.
Mach mit und unterstütze deine E-Sports-Mannschaften: Astralis, Origin und FC Future!
Mehr info hier [in Dänisch]:
https://www.astralisgroup.net/investor-da
//Mit freundlichen Grüßen,
Doc
Ja du kan også, er mer mer opptalig. Kan du skrive en blanket. Det er ikke skummelt. De investormødet er gjeldt og det spørges om det er en ret god plan. Men tjek prospektet hvis det er. Det er kun hvis du vil med efter 6 december, så kan du godt, men så vil du ikke få aktierne til samme pris.
Det er helt klar som du kan lege overvægde. Det er en artikel på Nordnet, der også giver tilbetalinger og beløper til Skat. Når det gäller åpne åpeningen kan man lave en investeringssparkopsparing på 50.000 kr. Men du skal betale 17% i skat når du sælger. For at du har en anbefaling om du skal sælger 10 år, betaler du altid 17%, da kontoen er oprettet i 2019.